woensdag 12 februari 2014

Mijn Budget Favorieten van Januari en Februari 2014!

Vandaag laat ik de producten aan jullie zien die ik in deze eerste twee maanden (nou ja, 01-01 tot 11-02) heb ontdekt! Dit zijn stuk voor stuk mijn favorieten van dit moment! Laten we snel beginnen! De foto's zijn van andere sites, omdat het al donker was toen ik dit artikel maakte!
Overlays.
Bron foto


Essence Superheroes nail polish remover


Jeetje wat werkt deze remover goed voor glittertjes, liquid sand enzovoort! Het is een roze jelly structuur, die ik op een watje doe en dan over mijn nagels wrijf. Het enige nadeel vind ik de chunky glitters in de remover zelf! Deze blijven op je nagel zitten, meh! Verder is dit echt een aanrader; helaas niet meer te krijgen, maar misschien met een beetje geluk nog in de uitverkoop bakken!
Bron foto

Catrice Crushed Crystals nail polish in 06 Call Me Princess

Dit lakje doet zijn naam echt eer aan! Het lakje is lichtroze met gouden en roze glitters en een liquid sand effect: heel bijzonder en mooi! Dekt bijna volledig met twee laagjes, op sommige plekken blijf je de nagelranden wel zien, maar dat neem ik maar even voor lief. Ik vind deze lak prachtig! Hij is nieuw in de collectie van Catrice en kost €3,29.
Bron foto

Essence Stay Matt Lipcream in 02 Smooth Berry

Wederom een product dat je niet meer kunt krijgen, maar wel ontzettend fijn is! Ik vind deze kleur ook erg mooi. Klik voor de mini-review hier (onderaan de shoplog staan de reviews). Hij blijft goed zitten, is mat, plakt niet, de kleur is intens en goed gepigmenteerd.
Bron foto

Kruidvat Cleansing Eye Make-up Remover Pads with Oil

Eerst vond ik deze pads helemaal niks, maar nu vind ik ze ontzettend fijn. Ik ben ze aan het testen en in eerste instantie vond ik ze te 'nat', er zat teveel olie in naar mijn zin: dit kwam in mijn ogen en daar heb ik een hekel aan, maar tegenwoordig vind ik ze superfijn! Ze zijn budgetproof en te koop bij Kruidvat (logisch). Er zitten 100 pads in, wat ik eigenlijk niet kan geloven want er is al een aardig deel uit! 
Bron foto

Essence Eye Sorbet in 05 Illuminating Hazelnut

Dit product zag je al in mijn valentijnstutorial, maar nog steeds gebruik ik 'm regelmatig als highlighter en ik vind 'm heel fijn! De kleur is licht roze, tegen het bruine aan, met glitters en geen kleur. De structuur is bouncy en smeert goed uit. Hele fijne dit (en nog wel in het assortiment).
Bron foto

Essence Studio Nails moisturizing cuticle cream

Ook dit product is nieuw. De crème is zacht, voedt goed, ruikt lekker en je hebt maar heel weinig nodig (heel zuinig dus). Hij zit in het tweede Essence schap, ik vind 'm heerlijk!
Bron foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx