woensdag 22 januari 2014

Shoplog januari 2014 + reviews


Yay! Ik heb de 1000 pageviews gehaald!
De foto's van de producten zijn van de sites van de merken, omdat ik vergat foto's te maken van de producten zelf ;$
Bron foto
In de afgelopen week heb ik wat producten gekocht, ik laat nu aan jullie zien wat! Het zijn wat Limited Edition producten en wat afgeprijsde uit-het-assortiment producten! Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


Allereerst kocht ik drie leuke lakjes uit de Superheroes Limited Edition van Essence. Ik had al twee lakjes, en kocht de kleuren 03 Power Girl, 01 Fantastic Girl en 02 The Incredible. 

Bron foto's

Daarnaast kocht ik wat producten van de Celtica collectie van Catrice, de Sheer Lip Colour in C01 Pinkadoxa, Ultimate Nail Lacquer in C03 Love, Peach & Harmony en C02 Pinkadoxa en de Celtic Nail Flakes in C01 Pinkadoxa. 
Sheer Lip Colour C01 PinkadoxaUltimate Nail Lacquer C02 PinkadoxaUltimate Nail Lacquer C03 Love, Peach & HarmonyCeltic Nail Flakes C01 Pinkadoxa

Bron foto's

Ten slotte kocht ik nog drie Essence producten in de uitverkoop:
Stay Matt Lipcream in 02 Smooth Berry
Stay With Me lipgloss in 12 Material Girl
Sun Club pallette in 01 South Beach

Bron foto's

Van veel producten komt nog een review! Love!

Mini-reviews van de producten die uit het assortiment gaat!

De laatste drie producten gaat uit het assortiment, dus heb ik daarvan mini-reviews!

Stay Matt Lipcream in 02 Smooth Berry en Stay With Me lipgloss in 12 Material Girl

Deze lipglossjes lijken qua kleur in de verpakking op elkaar! Smooth Berry is iets paarser, maar verder: wauw! Allereerst de matte lipgloss. Ik vind matte lipproducten altijd erg mooi. Dit product geeft je lippen een naturelle kleur! Ik vind 'm mooi! Hij dekt helaas niet overal even goed, zoals je kan zien op de meest rechtse foto.

Dan Material Girl. Ik houd niet van glossy glossjes, dus met megaveel shine en plak, maar deze gloss plakte niet! Door het rare applicatortje vond ik het lastig aanbrengen en het heel longlasting is het ook niet. Hm, niet mijn favoriet dit! Wel een hele mooie kleur!

En ten slot: het sunclub pallette in South Beach. Ik verwachtte niet teveel pigment, maar dat viel me nog regelijk mee, vooral van de felle kleuren!
De blauwe, gouden en bruine kleur van de bovenste rij zijn goed gepigmenteerd, de laatste goudbruine lichte highlighter is minder gepigmenteerd, wel mooi! De onderste rij stelde me teleur. De mintgroene kleur en de taupekleur zijn niet goed gepigmenteerd! Verder zijn de kleuren vrij korrelig, wat je wel kunt zien bij de blauwe kleuren. Over het algemeen ben ik redelijk tevreden met het pallette, in de aanbieding kostte het maar €1,80. 
Deze drie artikelen gaan dus (of zijn inmiddels) uit het assortiment. Jammer van de stay matte lipcreams! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx