donderdag 19 juni 2014

Review Essence Longlasting Lipstick - 10 Cotton Candy

Vandaag heb ik een review van de lipstick die je gisteren in mijn shoplog kon zien: de Essence Longlasting Lipstick in 10 Cotton Candy. Het liefst wil ik alle Essence Longlasting lipsticks hebben, gewoon omdat ik ze zo fijn vind. Ik hoef er nog maar een paar! Inmiddels heb ik 01 Coral Calling, 07 Natural Beauty, 09 Wear Berries!, 10 Cotton Candy en 13 Love Me. Ik moet nog: 02 All You Need Is Red, 03 Dare To Wear, 04 On The Catwalk!, 05 Dare To Be Nude (ook al vind ik deze wel heel nude), 06 Barely There!, 08 Colour Crush en 12 Blush My Lips. Het zijn vooral de allerfelste kleuren die ik nog moet, ook al vind ik deze Cotton Candy ook al behoorlijk heftig! Goed, genoeg gekletst, kijk snel mee!


Over de Longlasting Lipstick-lijn zegt Essence:
"langdurige liefde ... je wordt gewoon echt verliefd op de longlasting lipsticks van essence. de lipsticks geven je lippen urenlang intense kleur zonder ze uit te drogen. je vindt zeker jouw favo kleur - van felroze en bessenrood tot subtiele nude tinten. het essence logo op de lipstick en de matte, zwarte verpakking met een ring van de bijbehorende kleur zijn echte blikvangers!"


Over de verpakking hebben ze inderdaad gelijk: wat een schoonheid! De matte huls maakt het geheel chic en de gekleurde ring is op z'n minst handig! Door het Essence-logo op de bovenkant blijven ze niet zo goed op z'n kop staan en kan je de kleur dus niet makkelijk zien (aangezien die het duidelijkst op de onderkant aangegeven staat. Minpuntje, maar verder krijgt deze verpakking van mij een dikke voldoende!


De kleur is een beetje barbie-roze met een koele glans. Op de lippen pakt 'ie iets anders uit dan in de verpakking, maar dat vind ik niet erg. De kleur doet me denken aan MAC's Viva Glam Nicki. Het is dat ik deze niet zelf heb, anders kon ik ze wel naast elkaar houden en zo bepalen of dit een goede dupe is. Voor nu vind ik 'm er in ieder geval op lijken. Het is niet de meest draagbare rakker, maar wel een hele mooie. Op de lippen ziet 'ie er ongeveer zo uit:

Heel anders dan in de huls, hè! Het was heel moeilijk om de kleur goed vast te leggen, maar dit komt het meest in de buurt. De kleur is felroze met een zilver-blauwe glans. De kleur is koel, trekt niet in de lijntjes en benadrukt eventuele velletjes niet. Pluspunt! Hij blijft redelijk lang zitten, maar overleeft een maaltijd niet, net zoals alle andere Essence Lipsticks die ik gereviewd heb.

Al met al ben ik erg tevreden met deze lipstick en ik ben blij dat ik 'm aan mijn stash toegevoegd heb!

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx