maandag 10 februari 2014

TMI-Tag


Het is weer eens tijd voor een tag: deze keer de TMI-Tag. TMI staat voor Too Much Information. Deze vijftig vragen zijn kort, soms (te) privĂ© en vooral leuk! 


What are you wearing? Mijn roze fluffy cupcakes pyjama van de Primark!

Ever been in love? Sure, op dit moment zelfs!

Ever had a terrible breakup? Ook dat..

How tall are you? Ik ben 1,67 meter, niet zo heel lang dus!

How much do you weigh? Euhm, not your business ! :(

Any tattoos? Nope!

Any piercings? Ja oorbellen? Tellen die mee?

OTP? Euhm, in seizoen 2 van Pretty Little Liars heb je Caleb en Hanna, great couple! Ik ben trouwens bij seizoen twee aflevering 16, dus niks zeggen!
Haleb ♥ | via Tumblr

Favorite show? Pretty Little Liars, maar ook zeker Moordvrouw!

Favorite Bands? Dat is een lastige; de Plain White T's, Guns N'Roses, Green Day, Queen, en zo kan ik nog wel even doorgaan!

Something you miss? A job!

Favorite song? Nog zo'n moeilijke, Heart Attack van Sam Tsui en Chrissy Constanza vind ik wel heel tof! Maar ook 21 Guns van Green Day en A Lonely September van Plain White T's! Ik hou sowieso vooral van muziek die anderen niet leuk vinden, of bands die onbekend zijn, oud of vergeten. Ook ben ik wel Sam Tsui-fan.

How old are you? Ik ben 16 jaar!

Zodiac Sign? Mijn sterrenbeeld is Maagd!

Quality you look for in a partner? Liefde, vertrouwen, humor!

Favorite Quote? 
“You've gotta dance like there's nobody watching,
Love like you'll never be hurt,
Sing like there's nobody listening,
And live like it's heaven on earth.” 
― William W. Purkey

Favorite actor? Nederlander: Benja Bruijning, Anders: Leonardo DiCaprio / Orlando Bloom
LEONARDO ♥

Favorite color? Lichtroze!

Loud music or soft? Dat ligt aan mijn stemming!

Where do you go when you're sad? Naar mijn kamer, naar buiten of naar mijn vriend!

How long does it take you to shower? Een kwartiertje

How long does it take you to get ready in the morning? Een half uur

Ever been in a physical fight? Nope, gelukkig niet!

Turn on? Zelfverzekerdheid

Turn off? Arrogantie!

The reason I began a blog? Because I love it!

Fears? Vogels die op een boom/lantaarnpaal/iets waar ik onderdoor moet fietsen zitten! Ook ben ik bang voor het donker en voor de dood.
Pink

Last thing that made you cry? Dear John!

Last time you said you loved someone? Gisterenavond tegen mijn vriend!

Meaning behind your blog-name? Simpel: beauty, want ik hou van beauty, en by me, want ik schrijf de artikelen en maak de looks.

Last book you read? De Tweeling voor mijn boekenlijst

The book you're currently reading? Vera, ook voor mijn boekenlijst

Last show you watched? Pretty Little Liars!
Every pretty girl has an ugly secret.

Last person you talked to? Mijn moeder!

The relationship tussen you and the person you last texted? Dat was mijn vriend!

Favorite food? Chinees eten vind ik heerlijk

Place you want to visit? New York!

Last place you were? Duitsland, tegen Oostenrijk aan. Dat was in de vakantie!

Do you have a crush? On my boyfriend yes

Last time you kissed someone? Wauw dit wordt eentonig! Gisteren, rara wie was het?

Last time you were insulted? I don't know

Favorite flavour of sweet? de bruine M&M's, hmmmm

What instruments do you play? Euh...

Favorite piece of jewelery? Een klein zilver kettinkje met veel waarde!

Last sport you played? Fitness!

Last song you sang? Adele - Don't You Remember
Vogue

Favorite chat-up line? Hey ik ben mijn nummer kwijt, heb jij 'm?

Have you ever used it? Neejoh! Hahaha!

Last time you hung out with anyone? Yesterday!

Who should answer these questions next? Ik tag MsFabeauty, die jullie kennen van mijn challenge met haar van gisteren, klik hier voor dat artikel en hier voor haar filmpje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx