zondag 22 december 2013

Mijn favoriete kerstmuziek!

Hello guys! Een blogmas post again. En alweer een post over muziek, haha.
Sorry dat ik de afgelopen dagen niets heb gepost. Dit komt uiteraard allemaal nog wel, met wat geschuif in het schema!
Kijk snel verder naar mijn favoriete kerstmuziek voor dit jaar!
3Days.until Christmas❄⭐

Een all time favorite van iedereen denk ik:

All I Want For Christmas Is You

Natuurlijk de klassieke versie van Mariah Carey, maar ook de cover van Big Time Rush met Miranda Cosgrove vind ik heel leuk. Die zet ik dan ook hieronder, omdat 'ie minder bekend is. Mijn favoriet is wel de versie van Mariah, maar van wie niet!

Shake Up Christmas

Sowieso ben ik groot fan van Train, en dit nummer vind ik ook heel leuk. Ho ho ho, shake up the happiness! 

Happy Xmas (War Is Over)

Een mooi nummertje en dan het liefst de versie van mijn favoriete band The Fray. Je moet van deze band houden, vanwege het aparte stemgeluid van de zanger, maar ik vind het fantastisch! En ik vind dit nummer gewoon ook heel mooi!

Do They Know It's Christmas

Heel oud is deze al, van Band Aid, en wie kent dat nu nog? Maar ik vind dit nummer echt prachtig. Het is uitgebracht in 1984 voor geld in te zamelen voor Ethiopiƫ. De zin die me altijd het meest bij blijft is Bono die zingt: 'Well tonight thank God it's them instead of you'. Wauw, mooi nummertje dit!
Ja ik weet het, ik ben in de verkeerde tijd geboren qua muziek. Dat vind ik ook echt jammer, haha.

Oja, nog 1 nummer, dat geen kerstnummer is, maar me wel een heel warm kerstig gevoel van binnen geeft, het opnieuw uitgebrachte nummer van U2:

Ordinary Love

Dit is de Nelson Mandala - versie, en die vind ik prachtig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx