dinsdag 26 november 2013

Review: Catrice Ultimate Colour Lipstick in 240 Hey Nude

Ik heb vandaag een review voor jullie van mijn nieuwe lipstick die je in mijn shoplog kon zien.






















Algemene informatie

Merk: Catrice
Naam: 240 Hey Nude
Prijs: €3,99
Verkrijgbaar bij: Kruidvat, Trekpleister
Kleur: Nude, neigt naar roze

Dit is 'm:
Sorry voor de vieze huls, er zat zo'n irritante sticker op de verpakking... 

Tijd voor swachtes!

Op mijn arm...
En op mijn lippen!
Hm... zoals je ziet benadrukt de lipstick alle plekjes die oneffen zijn op mijn lippen, terwijl mijn lippen niet eens droog zijn! Ook glijdt deze lipstick heeel snel van je lippen af, niet zo fijn...

Mijn conclusie:

Mwah, ik vind de kleur mooi, maar dat is het dan ook, hij glijdt van mijn lippen af en zit niet mooi. Jammer!

Even ter vergelijking: links 190 The Nuder The Better en rechts 240 Hey Nude

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx