maandag 18 november 2013

First Things Tag

Monday Tagday! Deze tag gaat over de eerste dingen die ik doe, of heb gedaan, moeilijk uit te leggen! Ik heb deze tag overgenomen van Teske!

Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt
Op mijn mobiel kijken! Even whatsapp checken, twitteren en daarna kan ik er tegenaan de rest van de dag.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Opwarmen op de Elliptical (schrijf je dat zo?). Als ik dat niet doe heb ik de volgende dag spierpijn.
Dit ding dus :)
Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
Drinken/eten. Ik neem altijd te weinig eten mee naar school, beetje jammer.

Eerste auto
Ik ben pas 16. Maar als ik het geld enzovoort heb, wil ik een mini-Cooper ;o

Eerste verkeersongeluk/overtreding
Ik ben een keer aangereden door een rijlesauto, niet dat ik daaraan iets heb overgehouden, maar je kan het zien als een ongeluk, hahaha.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Euh... kraamverzorgster, daarna kinderarts, toen binnenhuisarchitect en nu verpleegkundige!

Eerste keus qua drinken
Mango Dream van Cool Best! Yummy!

Eerste liedje dat in je opkomt
Hey Brother van Avicii

Eerste grote aankoop
Mijn camera of mijn iPod.

Eerste baantje
De krant bezorgen in de hele winkelstraat, jippie. Dat heb ik een half jaar gedaan.

Eerste keer in het vliegtuig
Die moet nog komen, hahaha.

Dat was het! Als jullie deze tag willen overnemen, dan kan dat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Ik vind het heel leuk als je een reactie plaatst! Dit kan een tip zijn, een opmerking of een vraag. Laat je reactie hieronder achter en ik zal (als het kan) reageren! Xxx